Είναι καιρός να αποκτήσετε μία επαγγελματική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μπορούμε να αναλάβουμε την ενημέρωση της σελίδας σας στο facebook (ή της αλλού), όπως και της ιστοσελιδας σας, σε καθορισμένες από εσς χρονικές στιγμές.
Aς γίνουμε όμως σαφείς: Τι είναι το Social Media Marketing; Ο όρος Social Media περικλείει το εύρος των τεχνολογικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την κοινωνική αλληλεπίδραση, την ανταλλαγή γνώσεων, περιεχομένου και απόψεων. Το Social Media Marketing είναι η αξιοποίηση των Social Media και η προσαρμογή τους στη στρατηγική marketing της κάθε επιχείρησης.
Σημαντικό είναι ότι 93% των χρηστών των social media πιστεύει ότι μια εταιρεία πρέπει να έχει μια παρουσία στα social media. Ενώ, 85% των χρηστών των social media πιστεύει ότι μια εταιρεία όχι μόνο πρέπει να έχει μια παρουσία στα social media αλλά και να αλληλεπιδρά με τους πελάτες της μέσω αυτών. Στόχος είναι η σωστή αξιοποίηση των Social Media για τη δημιουργία μια ενεργής online κοινότητας για ενεργή και ουσιαστική επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές της, ώστε να προβάλλει τη μάρκα και τα προιόντα/υπηρεσίες της, αλλά και να λάβει το ανάλογο feedback.
Να έχει ή να μην έχει κανείς παρουσία στα Social Media;
Να έχει! Αλλά εκείνη την ΣΩΣΤΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ παρουσία, που μόνο εξειδικευμένο προσωπικό μπορεί να παρέχει. Πώς λειτουργεί: Το Social Media Marketing λειτουργεί χτίζοντας μια κοινότητα από χρήστες που ενδιαφέρονται για το brand, το προϊόν ή την υπηρεσία. Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν, να ανταλλάξουν ιδέες, να πουν την άποψή τους και να μοιραστούν με τους φίλους τους πληροφορίες για την αγαπημένη τους επιχείρηση/ brand. Mε τη δημιουργία της online κοινότητας η επιχείρηση επιτυγχάνει, όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της, αλλά και να προσελκύσει νέους.
- Τη δημιουργία εξαταμικευμένου Social Media Marketing Plan για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
- Την υλοποίηση και παρακολούθηση των εκάστοτε ενεργειών.
- Τηv ενημέρωση, διαχείριση, παρακολούθηση των λογαριασμών σε Facebook, twitter, LinkedIn, YouTube, slide-share κ.ά. καθώς και την δημιουργία events ή διαγωνισμών ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Τη δημιουργία και παρακολούθηση AdWords.
- Τη σύνταξη και παρουσίαση αναλυτικών reports προόδου.
- Την παρακολούθηση των εξελίξεων και των τάσεων στα social media.
Θυμηθείτε: Ο πρωταρχικός στόχος έπαψε να είναι η πώληση ενός προϊόντος, αλλά η δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές το οποίο απαιτεί την ενεργή παρουσία της επιχείρησής σας στα Social Media.