10 χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το website σας

Είτε είστε στο στάδιο της εκκίνησης, όπου ψάχνετε το σωστό design για το νέο σας website, είτε έχετε ήδη ένα και ψάχνεστε για αλλαγές, (ανασχεδιασμός ιστοσελίδας)το σίγουρο είναι ένα: ότι θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο για την έρευνά σας.

Στην έρευνά σας καλή επιλογή θα μπορούσε να είναι στο να τσεκάρετε ιστοσελίδες ανταγωνιστών καθώς και layouts και templates που σας ταιριάζουν περισσότερο. Ωστόσο, μερικές φορές, τυγχάνει να καταπιανόμαστε τόσο πολύ στην γενικότερη εικόνα της ιστοσελίδας με αποτέλεσμα να χάνουμε την ουσία και κυρίως τα συστατικά που κάνουν ένα website πετυχημένο και αποτελεσματικό.
Ποια είναι αυτά τα 10 χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το website σας για να είναι αποτελεσματικό:

1. Ένας τίτλος που τραβάει την προσοχή του κοινού
Μόλις ένας επισκέπτης έρχεται στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να έχετε κάτι που θα τραβήξει την προσοχή τους, κάτι που θα του πει, «Γεια σου, έχεις έρθει στο σωστό μέρος!».
Ο τίτλος είναι ουσιαστικός και θα βοηθήσει στο να αποφασίσει ο επισκέπτης αν θα μείνει για να μάθει περισσότερα ή αν θα αποχωρήσει.
Οι καλύτεροι τίτλοι πρέπει να επικεντρώνουν στο πώς η εταιρεία ή το εμπορικό σήμα σας ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών σας σε ένα σύντομο μήνυμα τριών έως οκτώ λέξεων.


2. Social media κουμπιά και links
Όλος ο κόσμος ασχολείται πλέον με τα social media. Είναι πλέον γεγονός αδιαμφισβήτητο. Προκειμένου για την εταιρία σας για να προσελκύσει πελάτες και δυνητικούς πελάτες, μια ενεργή παρουσία στα social media είναι απαραίτητη. Μην ξεχνάτε να βάζετε τα  κουμπιά (από τα social media) σε εμφανές σημείο επάνω καλύτερα στο header των σελίδων σας με συνδέσμους (links) που να οδηγούν στις αντίστοιχες σελίδες τους.

3. Απλή πλοήγηση
Αν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία, η ιστοσελίδα σας έχει αποτύχει. Οι χρήστες του Διαδικτύου είναι απίστευτα ανυπόμονοι, και σε πολλές περιπτώσεις όταν κάτι διαρκεί περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα για την αναζήτηση πληροφοριών.
Το φιλικό μενού παίζει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματική πλοήγηση της ιστοσελίδα σας και θα πρέπει να περιλαμβάνει σαφείς τίτλους που συνδέονται με τις σελίδες που περιγράφουν την εταιρεία σας, τις υπηρεσίες που προσφέρονται και άλλες σημαντικές σελίδες όπως blog, μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών κ.α.

4.  Δείξτε που βρίσκεστε στον χάρτη
Θα πρέπει οι επισκέπτες να σας βρουν εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να φύγουν απ’το site και να τους παρέχετε οδηγίες πως μπορούν να έρθουν σε εσάς.
Τι καλύτερο λοιπόν από την χρήση ενός χάρτη (Google Maps) που θα δείχνει ξεκάθαρα την ακριβή τοποθεσία σας και θα είναι συμβατός με όλες τις συσκευές και τα smartphones.

5. Δυνατό και ξεκάθαρο μήνυμα προς δράση (call to action)
Ακόμη και το πιο καλοσχεδιασμένο site δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό εάν οι επισκέπτες δεν είστε σίγουροι για το πώς θα προχωρήσουν.
Για παράδειγμα μπορείτε να συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση η οποία είναι σαφής και εύκολη να ακολουθήσει κανείς – «Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε σήμερα», ή «αγοράστε το προϊόν σας XYZ εδώ» οι επισκέπτες σας θα ξέρουν πώς να προχωρήσουν στην κατεύθυνση που θέλουν και που επίσης εσείς επιθυμείτε.

6. Ένα εταιρικό blog
Ενώ o αλγόριθμος αναζήτησης αλλάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα, ένα πράγμα παρέμεινε συνεπής ίδιο: sites που δημοσιεύουν έγκυρες, με πολύτιμο περιεχόμενο πληροφορίες σε τακτική βάση ανταμείβονται με υψηλότερη κατάταξη από τις ιστοσελίδες που παραμένουν στάσιμες. Ο ευκολότερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι με τη δημιουργία ενός blog που είναι ένα μέρος της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας.  Τα blogs παρέχουν επίσης έναν τρόπο για να μοιράζεστε τις σημαντικές πληροφορίες με τους πελάτες σας σε τακτική βάση.

7. Σελίδα επικοινωνίας
Τίποτα δεν είναι πιο απογοητευτικό για έναν πελάτη από το να έχει μια ερώτηση και δεν είναι σε θέση να φθάσει στο πρόσωπο που μπορεί να του δώσει μια απάντηση. Η σελίδα επικοινωνίας σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια διεύθυνση αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση e-mail, αλλά θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει μία φόρμα επικοινωνίας όπου θα μπορεί να την συμπληρώσει εύκολα.

8. Η ιστορία σας
Τι είναι αυτό που διαχωρίζει το brand σας από τους ανταγωνιστές σας; Γιατί πρέπει ο πελάτης να επιλέξει το δικό σας προϊόν ή υπηρεσία; Με αυτές τις απαντήσεις πρέπει να ξεκινάει η δική σας ιστορία. Οι πελάτες θέλουν να κατανοήσουν τον σκοπό σας και γιατί κάνετε ότι κάνετε.
Γι’ αυτό το λόγο οι ιστορίες είναι σημαντικές. Συμπεριλαμβάνοντας την ιστοσελίδα «Σχετικά με εμάς», δημιουργείτε αυτόματα περισσότερες πιθανότητες για τους επισκέπτες σας να αισθανθούν και να έρθουν πιο κοντά με την εταιρεία σας κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε εμπορικούς δεσμούς.
Μην παραβλέπετε τη σημασία της σελίδας αυτής

9. Mobile responsive design
Την περσινή χρονιά, ο αριθμός των χρηστών από κινητές συσκευές ξεπέρασε τους παραδοσιακούς χρήστες των PC.
Αυτό σημαίνει ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών που έρχονται στην ιστοσελίδα σας είναι πιθανώς από το κινητό τους.
Αν το site σας δεν είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε αυτή την πρόκληση, θα μπορούσατε να χάσετε τους επισκέπτες και κατ´επέκταση τους πελάτες σας.

10. Δείξτε τα οφέλη που μπορείτε να προσφέρετε
Είναι σημαντικό να περιγράψετε αυτό που κάνετε, αλλά θα πρέπει να τονίσετε και που μπορεί να τους βοηθήσετε. Οι υποψήφιοι πελάτες σας θέλουν να μάθουν για τα οφέλη τους που μπορούν να έχουν αν αγοράσουν από εσάς. Μιλήστε τη γλώσσα των πελατών σας και κάντε το κείμενο ευκολοδιάβαστο όπου θα περιγράφετε τα οφέλη που μπορείτε να τους προσφέρετε. Με την ενσωμάτωση των 10 χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχει το website της επιχείρησής σας και που αναφέρονται παραπάνω, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας είναι ελκυστική, αποτελεσματική και έτοιμη να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες σας.

 

Ποιοί είμαστε

 

greatweb

 

Εμπειρία, επαγγελματισμός, γνώση, ταχύτητα