Υπάρχει εκπαίδευση πληροφορικής πέρα από το Word και το Powerpoint;

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι,  μετατρέποντας την εκπαίδευση σε διασκεδαστική δραστηριότητα και διεγείροντας το ενδιαφέρον του παιδιού για την επιστήμη, την πληροφορική και την τεχνολογία.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παιδιά όλων των ηλικιών για τη διδασκαλία προγραμματισμού αλλά και διαφόρων εννοιών από τις φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα:

  • Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α)
  • Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων  κ.α)
  • Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α)
  • Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α)
  • Πληροφορική - Multimedia - Internet - κοινωνικά δίκτυα

Η ενασχόληση με την ρομποτική δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες χρήσιμες  για όλη τους τη ζωή.  Η μεθοδολογία δημιουργίας ρομποτικών κατασκευών και η προσπάθεια επίλυσης σύνθετων προβλημάτων, διευρύνει την κριτική και αναλυτική σκέψη, εμβαθύνει την ικανότητα και την εμπιστοσύνη για λήψη αποφάσεων, και επιτρέπει στο παιδί να δει πέρα από τον μικρόκοσμο του.  Το παιδί μαθαίνει να προσπαθεί για το καλύτερο, αφού διαπιστώνει ότι όσο περισσότερο προσπαθεί και αυξάνει τις γνώσεις του, τόσο  καλύτερα αποτελέσματα φέρνει στην πράξη.  

Όλοι σ' αυτή τη χώρα πρέπει να μάθουν πως να προγραμματίζουν έναν υπολογιστή.
Επειδή αυτό σου μαθαίνει πως να σκέφτεσαι.


Steve Jobs

Καθώς η γνώση είναι διαθέσιμη σε κάθε συσκευή συνδεδεμένη με το Ίντερνετ,  αυτά που γνωρίζεις μετρούν λιγότερο από αυτά που μπορείς να κάνεις με όσα γνωρίζεις.
Η ικανότητα για καινοτομία, η ικανότητα να λύνεις δημιουργικά τα προβλήματα ή να φέρνεις στο φως νέες δυνατότητες και οι δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η επικοινωνία και η συνεργασία είναι πολύ πιο σημαντικές από την ακαδημαϊκή γνώση


Tony Wagner