Σήμερα, η εμπορική σας δραστηριότητα επιβάλλεται να εκπροσωπείται στο διαδίκτυο από μία ιστοσελίδα: Εάν δεν το κάνετε εσείς, θα το κάνουν σίγουρα οι ανταγωνιστές σας, εάν δεν το έχουν κάνει ήδη!

 

1. Παρουσία στο Internet & Κύρος

Όχι, μια ιστοσελίδα σήμερα ΔΕΝ είναι πολυτέλεια ούτε περιττό έξοδο.

Έχετε επιχείρηση και θέλετε ο κόσμος να γνωρίζει την ύπαρξη της. Με το internet, μπορεί ο κόσμος πολύ εύκολα να σας εντοπίσει. Ταυτόχρονα, η ύπαρξη ενός εταιρικού website προσδίδει κύρος στην επιχείρηση σας.


Προσοχή όμως: Μια κακοσχεδιασμένη ή μια παρατημένη / απαρχαιωμένη εταιρική ιστοσελίδα είναι χειρότερη από το να μην έχετε καθόλου ιστοσελίδα. Μια πρόχειρη ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας είναι ισοδύναμη με μια σκονισμένη τζαμαρία με ξεβαμμένη μπογιά – μάλλον διώχνει πελάτες. Αυτό που θέλετε είναι μια σοβαρή ιστοσελίδα, που προσδίδει το απαραίτητο κύρος στην επιχείρηση σας για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας. Γι’ αυτό, αν θελήσετε να φτιάξετε ιστοσελίδα για την εταιρία σας, κάνε το σωστά.

 

2. Προβολή της επιχείρισης

Αν ο τύπος της επιχείρησης, π.χ. εταιρία παροχής υπηρεσιών, δεν ενδείκνυται για e-shop ή απλά αν το κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας είναι αποτρεπτικό, τότε η διαφημιστική προβολή και η ενημέρωση των (υποψήφιων) πελατών είναι το επόμενο επιχείρημα. Στη δική σας ιστοσελίδα μπορείτε να προβάλλετε εσείς όπως θέλετε τη δική σας επιχείρηση. Σε αντίθεση με τις, πολύ χρήσιμες μεν, περιορισμένων επιλογών δε, καταχωρήσεις σε οδηγούς και καταλόγους επαγγελματιών, στη δική σας εταιρική ιστοσελίδα έχετε την ευχέρεια να ανεβάσετε στο ίντερνετ τα κείμενα και τις φωτογραφίες που θέλετε, να ανανεώνετε το περιεχόμενο σας όποτε επιθυμείτε.



3. Online Πωλήσεις

Ανάλογα με το είδος, τη δραστηριότητα και τον κλάδο της επιχείρησης, (π.χ. εμπόριο) μπορεί η ιστοσελίδα να είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ένα e-shop, με προϊόντα, φόρμες παραγγελίες και online πληρωμές.



4. Χρειάζομαι όντως ιστοσελίδα για την επιχείρηση μου;

Ακόμα και αν δεν σας πείσανε τα παραπάνω, και πάλι θα πρέπει να προχωρήσετε στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας, ακόμη κι αν πρόκειται για ένα μονοσέλιδο ιστότοπο με τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Όχι πολύ πριν καιρό, οι πελάτες έπρεπε να ψάχνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο «Χρυσό οδηγό» ή σε παρόμοια έντυπα και καταλόγους Οι υποψήφιοι πελάτες σας πλέον χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing, Yahoo κτλ) για να βρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Γι’ αυτό και θα πρέπει τουλάχιστον να έχετε μια ιστοσελίδα με τα στοιχεία της εταιρίας σας.


5. Το marketing στο internet είναι οικονομικότερο από παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης

Οι διαφημίσεις στις εφημερίδες και την τηλεόραση, τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι ακριβοί τρόποι προώθησης της εταιρείας σας. Το marketing στο internet αντίθετα δεν είναι. Επιπλέον η ιστοσελίδα σας (website) δουλεύει αδιάκοπα για εσάς χωρίς να υπάρχουν εργατικά κόστη.
Το website σας κάνει marketing για την εταιρεία σας ενώ εσείς κοιμάστε!

 

Εν κατακλείδι μπορούμε να συνοψίσουμε τους κύριους λόγους ως εξής:

Μελέτες δείχνουν ότι η πρώτη κίνηση που κάνουν οι άνθρωποι όταν ψάχνουν κάτι είναι να το ψάξουν στο internet. Ως εκ τούτου η κάθε σύγχρονη εταιρεία πρέπει να παρουσιάζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω μιας ιστοσελίδας.
Στην Αμερική υπάρχει ένα slogan “You must be there”.
Μια ιστοσελίδα είναι η πιο άμεση, αξιόπιστη, μακροχρόνια και πιο φθηνή διαφήμιση που υπάρχει σήμερα.
Άμεση αύξηση του πελατολογίου αφού οι καταναλωτές ενημερώνονται άμεσα για την εταιρεία σας. Οι εταιρείες που διαθέτουν μια σύγχρονη και δυναμική ιστοσελίδα φαίνονται πιο αξιόπιστες στους καταναλωτές. Μεγάλες εταιρείες όπως η Microsoft και η Apple δεν χρειάζονται κανενός είδους διαφήμισης, είναι από μόνες τους πασίγνωστες. Όμως η ψυχολογία των καταναλωτών επιβάλλει να έχουν ιστοσελίδες, ακόμα και αυτές οι τεράστιες εταιρείες .
Με μια ιστοσελίδα υπάρχει μια 24ωρη παρουσίαση της εταιρείας.
Η κάθε εταιρεία μπορεί να παρουσιάσει σε realtime τις προσφορές, τις ανακοινώσεις και τα νέα της προϊόντα.
Βελτίωση της εμπιστοσύνης των πελατών σας αφού μπορούν να έχουν άμεση επαφή και υποστήριξη μέσω των εταιρικών emails.

 

Ποιοί είμαστε

 

greatweb

 

Εμπειρία, επαγγελματισμός, γνώση, ταχύτητα